ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:

  Jeśli nie masz jeszcze własnego profilu w serwisie to wejdź na pokład i dołącz do Nas - założ konto teraz ! Nie czekaj i wejdź na Fanpage KreskowkaPL


Adres strony:








    Użytkownik NemuriNoMori nie dodał żadnych materiałów



    anet16
    Siemka> Przepraszam że tak długo się nie odzywałam . Mam nadzieję że wszystko w porządku. Co tam u cb słychać? Napisz co porabiasz.
    sorel
    Buja ^^ dawno nie wbijalem baaaardzo dawno ^^ i widze ze cb tez dawno nie bylo ^^ ale jak wrocisz to trzeba pogadac :]
    truskawazpola
    aa, no hej
    e tam, mnie też się zdarza albo nie wchodzić przez tygodnie czy miesiące, albo wchodzić codziennie, jakoś tak wychodzi, po prostu więc rozumiem Cię
    jakoś żyje, i przechodzę przez najdłuższe wakacje w życiu czekam na wyniki z matury (już w przyszłym tygodniu!) i wiodę swój żywot
    a Ty jak tam?
    Naoto-cian
    Hej, hej. Oczywiście, że pamiętam. Mnie też dość długo nie było. Czasu nie miałam ;p
    TheMatysiu
    No oczywiście że cię pamiętam , jak mógłbym zapomnieć ?xD
    U mnie wsio w porządku ... no tylko te matury i zawodowy jeszcze za parę dni , a co u ciebie ?
    anet16
    Ustne zdane i nawet nieźle
    A temat z ustnego to "Błędny rycerz na polskich drogach" na podstawie lit pol i obcej rozwiń temat o buntownikach idealistach i marzycielach.
    A u cb jak poszło?
    DeathCrusader
    Pamiętam pamiętam, a raczej zapomnieć bym nie mógł bo dość sporo pisaliśmy. U mnie jest wszystko w porządku, niestety nie mam od dłuższego czasu co oglądać ( poza kilkoma obecnie wychodzącymi anime ale to i tak najwyżej 5 odcinków w tygodniu. A u Ciebie co słychać?
    Whiskenzin12
    dzięki xD No można powiedzieć, że gram od urodzenia haha. Jak byłam mała to odbijałam piłkę z ojcem. Tak na treningi to zaczęłam chodzić w wieku 4, 5 lat.
    Lilys
    Ohhh no klan kojarzę, coś mi powoli świta XD SweetKawaii kojarzę ojj tak, to od niej miałam te grzeszne yaoicowe obrazki <3 Dalej ciemność widzę, ale jest światełko so XD
    Powiem ci, że twój opis kojarzę bardziej niż dziwne,no nic jakoś przeżyżej zaczniemy nasz "związek"od nowa ;3

    Kosz to zło ! Jak zawsze sobie zrobię na nim krzywdę * patrzy na swoje poobijane nogi od licznych gleb =.=)
    hinatka3991
    Tak pamiętam Tylko jesli dobrze kojarzę to masz inny avatar. Mnie też długo tu nie było. Przygotowywałam sie do matur i musiałam zawiesić aktywność tutaj. Ale teraz jak mam wszystko zaliczone to mogę znowu wrócic tu i oglądać anime i rozmawiać z innymi
    A co u Cb?
    Nie jesteś zalogowany, aby wystawiac komentarze musisz się zalogować
    więcej

    • Brak danych